Huarghhhh..Boring!!!

Letih giler pagi ni..Kaki lenguh, badan sengal-sengal. Bukan ape, semalam aku pegi layan Futsal kat Sg Besi apa ntah namanya aku tak ingat. Lama tu beb dua jam..Dah la lama tak berpeluh, makan tido je. Nasib baik petang smlm pegi slow jog kat taman dkat dgn umah aku ni. Kalu tk..mampuih…

Bckap pasal sukan, aku minat sangat. Terutama Bola Sepak. Sudah hmpir 7 bulan aku tk main Bola Sepak. Agak-agak kalu main, mcm mn rupe aku dalam padang tu, hehehe..alamatnyer cari jarum mas la..Tapi insya Allah, lepas ni at least seminggu sekali aku akan jogging cari balik fitness yang hilang..Maklumlah, umo makin bertambah, fitness kalu bleh nk kena maintain. Setakat ni, aku rasa kureng skit sebab kurang PT. Lepas ni kalu ada kawan-kawan nk ajak main bola, silakan, insya Allah aku akan join. Memang dok cari peluang je ni hehehe..ketagih..lame sgt dh tk ligan bola ni..futsal kureng puas..tapi kalu nk lepas gian tu bleh la..tpi tk klimak kata orang..dia bior muntah hijau dalam padang tuh..baru klimak..hehe..

Ok lah…sebenarnye aku tk tau nk buat ape hri ni..ok Cau Sin Siii..

Leave a Reply

