Blog Kampung Permatang Raja – Kampung ku Yang Permai

Untuk Pengetahuan, aku ingin memperkenalkan kampung halaman aku kepada semua melalui satu lagi blog yang telah dibangunkan. Blog ini memaparkan segala yang ada di kampung aku itu.

Tujuan ianya dibangunkan adalah untuk aku sendiri sebenarnya, melepaskan rindu dan aku rasa tibalah masanya untuk aku berjasa kepada tanah tempat tumpah darahku, dan ini adalah salah satu cara untuk aku membalas jasa kampung aku itu yang telah terlalu mencetuskan banyak kenangan dan jasa yang tidak akan aku lupakan sampai bila-bila.

Ditegaskan di sini, bahawa blog berkenaan tiada kaitan langsung dengan mana-mana parti politik. Pendek kata ianya adalah ‘Independent’dan segalah maklumat di dalamnya adalah asli dan tidak diciplak dari mana-mana web. Jika ada, macam biasa aku akan letakkan link (kredit).

Bukan nak Promot, tapi nak ajak kepada yang sudi untuk layari blog Kampung Permatang Raja Click Here

One Response to “Blog Kampung Permatang Raja – Kampung ku Yang Permai”

  1. rabithah Says:

    hai org kg…hai abgku..buat blog pun tak g tau

Leave a Reply

